23 jaanuar 2011

23. jaanuar. Türil

Leppisime Tiiduga kokku, et poole kümne paiku on rahvamaja eest väljasõit. Minu jaoks tähendas see 9.30.
Tee oli libe, jäin paar minutit hiljaks. Tiitu veel polnud. Mõne minuti pärast helistasin. Igaks juhuks. Et kas on ikka õige koht. Oli. Tiit hakkas just tulema ka.
Olin asjade käiguga väga rahul. Mina esimene. Astusin Tiidu saabudes salongist välja ja... KUS ON AUTOVÕTI?
Kotis ei ole.
Taskutes ei ole.
Autos ei ole.
Ukse ees ei ole.
Maas pole.
Tiidu käes ka mitte.
"Kuidas sa siia said?" päris lõbustatud Tiit.
Minul nii lõbus polnud. Kohe üldse ei olnud.
Kõige kummalisem, et aeg-ajalt läks auto lukku ja lahti.
Äkki sellepärast, et ma seisin võtme peal?

Miks me Türil käisime? Kuuldemängu tegemist õppimas.

Ja pärast olin Tiiduga kolm tundi ketis. :P
Tervitades
Küllike.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar