17 veebruar 2012

Keskendumisraskused

Airel oli auto.
Küllikesel oli mandariini.
Erkol oli "Nu pogodi!" mäng.
Evel oli kips.
Merikesel oli kitsas.

"Fotoaparaat jäi maha."
"Airel on kaasas nagunii."
"Ei ole!"
"Erkol on telefon."
"Aga võtame siit maantee äärest ühe kiiruseületajate pildistaja?"
"Aga siis nad peavad hästi kiiresti liikuma, et pildile saada."
"Pilti tahavad? Las jooksevad!"
_ _ _
"Mina arvan, me oleme eksinud."
"Poolteist kilomeetrit veel!"
"Ongi P-I-L-I-S-T-V-E-R-E!"
"Vaadake! RONG???"
"See on laut!"
"Kuhu ma nüüd keeran?"
"Näe, siin kohe on üks suur maja!"
"Ok!"
"Näe, seal paremal on ka!"
"Lõpetage ära!"
_ _ _
See ei olnud hea etendus. See oli suurepärane. Kurb ja lõbus. Või kuidas kellelegi. Korralik elamus igatahes. :)
_ _ _
Tiit korralikult läbi väntsutatud, algas kodutee.
"Ma pole veel homset öömajagi otsinud. Oleks siis iluski. Sina oled ilus. Mina olen hea."
"Ei. Sina oled kallis."
"No just. Odavat kohta pole lootustki leida."
"Meie oleme nii kadedad!"
"Ma tean!"

"Ära sõida nii ruttu! ma lubasin hiljem tulla. Kas kuskil mingit pidu pole?"
"Kusjuures on!"
"Kus?"
"Rahvamajas."
"Mis pidu?"
"Klassiõhtu."
"Need on nii noored, ei oskagi veel pidutseda."
"Aga lähmegi ja õpetame."
"Papake keerutab mammaga koos..."

Edasi?
Kõik rääkisid korraga. Diktofon läks katki. :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar