19 aprill 2020

Jalgsemal. Läbi te-le-ka-na-liii!

"KUULGE! POOLED ON ALLES UKSE TAGA!"

"Mis sa räägid seal? Tee häält ka, huultelt on nii raske lugeda."

"Ainult kaheksa mahub! Ütles mulle: "Oodake, kuni keegi väljub!"."
"Teeme siis kahes jaos?"

Teeme.

"On ju niimoodi tore pidu pidada? Pärast vähem koristada."
"Süüa ei pea ka nii palju tegema."

"Ainult Tiidu pilt on suur."
"Loogiline. Ta on ju lavastaja."
"Vale jutt. Kaupo on ka suur, ta pole mingi lavastaja."
"Me eile Kaupoga kohtusime, sellepärast on."
"Lööb veel suure pildi ette."

"Küllike tõi pliiatsi ja paberi."
"Kindlasti tualettpaberi peale kirjutab. Seda ju ikka kodus peaks olema."
"Ei ole! Otsa hakkab saama."
"Mul on! Marek tõi."
"Kontaktivabalt?"
"Kontaktivaba vetsupaber on triipudeta?"

"Need, kes telefonis on, neil on näod pikad."
"Miks te valisite telefoni?"
"Sest arvutit on palju raskem kõhu peal hoida kui telekat!" 😂😂😂
"Mare, sulle hakkab aitama."
"Miks. Mul kodu siin samas."

"Leo, kuhu sa kadusid?"
"Ma ei tea. Siin olen."
"Facebook'i piirangud. Mitte üle 8 inimese ja 40 kraadi."

"Vaadake, Erko vahetas lipsu ära. Naised! Te üldse ei näe, mis ümberringi toimub!"
"See pole mingi ümberringi!"
"Ekraan on ju ühele poole!"

Riksu tahab näitekasse. Tõenäoliselt šokolaadikommide pärast.
"Keegi üldse on viimasel ajal käinud seal?"
"Võiks ju proovi teha."
"8x8-s."
"Võiks päriselt teha. Ega me ei pea laval tegema. Teeme saalis. Kahemeetriste vahedega."
"Ja kujutate ette, kuidas Erko mu näitekasse kaasa võtab? Paneb käru järele?"

"Vera! Pane tort ära! Arvuti klaviatuur ei kannata sülge."

Küllikese jutt on nihkega. Paneb suu kinni, siis alles hääl tuleb."
"Ta on ekraanist liiga kaugel, tükk maad tulla."

"Vera, sul algas puhkus?"
"Jah. Kaks nädalat plaanilist."
"Plaanilist või paanilist?"
"Pandeemilist."
Õnne ja rõõmu! 🍰🎶💐🎆

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar