01 jaanuar 2019

Lauamängumaraton 2018/19

Kuigi on varem kokku lepitud, et eriti midagi ei söö, kuhjus kokku LIIGA PALJU TOITU.
"Ma istun siia samasse, siis ei jää kellelegi ette," teatas Aire ja sättis end ekraani varjama.
Aga me olime just Heljele meelde tuletanud, et "Õnne 13" algab ja pidime kontrollima, kas me õiget asja soovitasime.

Ronisime kõik teleka juurde.
"Siia on vaja mingit postamenti," nõudis Maarja. Pildistamiseks.
"Mul ei ole sellist," kahetses Küllike.
Ehitasime.
Enne järgmist toiduringi mängiti pisut.
 "Ma lämbun ära, aga sina pildistad siin mingit tarretist!" soigus Merike, kes oli endale 40-50 halli varjundit kurku tõmmanud.
Kõigi saatejuhtide ja saadete, filmide ja näitlejate kohta jagus kriitikat. Mis teha, kui ise oled nii täiuslik. 😋

"Mulle paistab, et jälle käes on jõulud..." kõlas meie esituses kah palju paremini. Eriti Merikese. 😌

"Kuule, meil on igav nii!" lärmas Aire, kui kroonik arvutisse kiiruga märkmeid teha püüdis.
"Teeme uue mänguringi!"
"Lähme paksuks!" tuli Küllike köögist uute kookidega.
"Ma võiks minna küll, kui teie ka kaasa tuleks," ohati publikust.

"Mulle tundub, et mulle kasvab juba selja peale ka kõht!"
"Nüüd tuleb õnnevalamine või?"
"Oota, ma teen enne pilti."
"Kruusid on ka teile!"
"Oo! Eestikeelsete numbritega!"
"Mina saan ilmselgelt mehele. Kui eelmisel aastal oli sõrmus, siis nüüd on mees."
Keegi saab lapse, keegi saab detektiiviks. Küllikesest saab... trupi uue aasta väravavaht.
"Mängime Touche´d ka. See on traditsioon," lunis Maarja.
"Eelmisel aastal alustatud..."
"Saite!" lajatas Merike võidurõõmsalt kaardi maha.
Naerupahvak.
"Ise ütlesite, et jokkeriga saab kõike teha?!"
"Jah, aga sa ei pea seda esimese kaardina välja käima!" 😂😂😂

Merike ja Aire võitsid. Vaatamata Merikesele ja sellele, et vahepeal oli hümni ja püstiseismise koht.
Teise mängu võitsid Küllike ja Maarja.

Kuusepilt on tegemata. Tüüpiline, kus kõik kogunevad kobarasse ja varjavad puu ära.
"Peaks hakkama koju minema, Küllike jääb varsti magama."
"Ta mängu ajal nagunii magaski juba!" (Haa, kui tulevad muudkui spordiküsimused, siis ei pea valesti vastamiseks ilmtingimata magama!) 😏

Lõpetuseks ilutulestik.
No nüüd oleme küll teinud kõik, et uus aasta edukas, ilus ja hea tuleks. 👌

RÕÕME JA HEAD TUJU IGASSE PÄEVA!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar