31 jaanuar 2017

Vanatüdrukutirts ja muud loomad

"Leo! Huu õuver heed and nekk bisnes gõugõu!" sööstab Küllike Leole vastu.
Neil on äri ajada.

Veljo marsib üsna nohinal uksest sisse ja hakkab kraami lauale laduma. Pähklid. Kommid. Apelsinid...
"Tulid otse peolt või jõudis see juba ära lõppeda?" tögame (amblakate sünnipäeva silmas pidades).
"Otse töölt!" porisetakse vastuseks.
Otse, siis otse. Otse loomulikult paneme kõik toodu nahka. 😁

Merike pisut põeb, et prügikott peolaua alla ununes.
"Leivahallituses pole iseenesest midagi hullu," arvab Tiit.
"Amblakad söövad sinihallitusjuustu, meie sinihallitusleiba," leitakse, et kõik on hästi. Isegi toredasti.

"Küllike, Sul on ju valge pruutkleit alles!" teab Aire, kui proovis selleteemaline mure tekib.
"On. Aga see on niisugune... moest maas. Puhvis varrukatega."
"Ma ei teadnudki, et sa nii ammu abiellusid!? Need olid moes mingi 15. sajandil."
"Oleme ausad. Oled sa Küllikest midagi värskemat kandmas näinud kui 15. sajand?" muigab Tiit. "Küllike! Kuhu sa lähed?"
"Pliiatsit tooma!" (Las kõik loevad, kuidas meil dramaturgi koheldakse!)
"Mul on pliiats!" kerkib mitu kätt kirjutusvahendiga. Saa sa nüüd aru, kas toetavad või kiusavad.
"Kas Aire peab su selga ka panema?" huvitub Marek.
"Vaat kui kirjutan sulle enda kandmise osa. Oiga siis!" trotsib dramaturg.
Marek käib välja mõned jõhkrad ideed.
Erko on hakanud trupist võõrduma.
Hoiab omaette. 😋Marega veel suhtleb, aga täna Mare puudub.
"Ta on samas seisus nagu mina nädal tagasi," teab Leo.

"Nägite, kus rahvatantsijad käisid? UISUTAMAS! Ma olen nii kade!" mossitab Küllike.
"Mis uisud! Ma pole suuskigi alla saanud!" turtsub Maarja.
"Läääähme kaaa uisutama! Lähme või oma matkapundiga!"
"MINA EI TULE TEIEGA KUHUGI JÄÄ PEALE!" teatab Merike kategooriliselt.
Nagu me oleks kunagi midagi ohtlikku või üle jõu käivat korraldanud. 😇
"Ma ei tea, kas enam uiskude peal püsti seisangi," kõheldakse.
"Ma ei seisaks nelja uisu peal ka püsti," kahtlustab Leo.

"Hakkame nüüd koju minema!" ärgitab Maarja. "Teeme võidu! Kes enne jõuab. Soovitan minu peale panustada."
Pakume Leole valikut dopinguaineid, aga ka ilma nendeta tunduvad jõud esimesel kümnel meetril suhteliselt tasavägised.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar