11 oktoober 2018

"Kus mu tekst on?"

"Juba jälle??? Arlet, kas sa leidsid selle vahepeal üles ka?"
"Ei. Uue võtsin."
"Järgmine kord on inspitsient ka. Toon Triinu kaasa," lubab Arlet.
"Kes see inspi... on?" küsib hääl rahva hulgast.
Loetletakse ametikohustused.
Mõni asi ajab miskipärast naerma. Täitsa tahaks näha, kuidas ta meie toekamat atribuutikat kohale kannab. 😂
 
 Kaupo jutustab näitlejateruumis, kuidas vend kunagi lakas suitsu tegi.
"Ütlesin talle: "Ära tõmba nii, et terve sein punane!" Tema vastu: "Ma ei tõmbagi. Tasakesi pihu sees." Selgus, et naabrite kuur põles. Keravälk! Läbi kolme puuriida. SIHUKE auk sees."

Lauale tee, kohvi ja veepudelite juurde on tekkinud 10-liitrine kanister.
Täna jälle me joome bensiini?
"See on minu kirjutatud. See ei ole minu kirjutatud..." arutleb Aire mängujärjekorralehe ees. On hämmingus. Nii kole käekiri.
"Teetegi päriselt tule üles?" imestab Küllike.
"Muidugi!" ärpleb Lembit. "Kivimüürid lähevad, nii et säriseb!"
"Mul võttis külm kiviaia ära," kahetseb Veljo, et omalt poolt panustada ei saa.
"Kellele põrgu, kellele õdus valgus," naeratab Jana salapäraselt ja kummardub kuulama, mis teisel pool ust toimub.
"Oled sa kindel, et see on tolle ajastu riietus?" pinnib Arlet üht kohaletulnut, kes ainsana kostüümis pole, sest uskus end täpselt mäletavat, kuidas eile öeldi: "Homme pole vaja."
"Kindel. Aire ütles ka, et sobib!" kohendab kõnetatu oma tuttmütsi otseks.

"Järgmises proovis hakkan teie peale karjuma, kui tekstiga ühest pildist teise hüppate," lubab Poiss-Tiit "Kapi" seltskonnale.
Proovis? Millal meil PROOVIS on sassi läinud?😈
"Et... jälle on kõik riided kapis laiali?" aasib Aire.
"Ei. Näitlejate peale."
"Taevake, karju, kui sul sellest kergem hakkab!"
"Minul ei hakka kergem. Peamine, et teil raskem oleks."
"Kes ütleks, mitmes pilt mul juba ees on?" anub Tapa-Tiit, ise justkui natuke hajevil.

Lõpustseenid. Urmo silitab sensuaalselt tünnipõhja.
Ümberkaudsed närivad huuli.

"Lase valgus nende peale," juhendab lavastaja valgustajat.
"Siis ma pean ümber tegema. Ma loen praegu, mis mul ees kirjas on."
"ÄRA LOE!" palub kirjanik.
"Tekst peab peas olema!" "3 x juba proovis olnud!" "Ei meeldi mulle selline suhtumine!" tögab näiteseltskond (ehk siis läheb meelest, kus iseendal asi metsa kiskus.) 😇

Peaproovis näeme!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar