18 juuli 2016

Proovipulmad e. Kolme päevaga strippariks!

Kahe uue peigmehega proov.
Nii vanaemal kui lapselapsel värske boyfriend.
Põõõnev.


Pearõhk hääletugevusel ja diktsioonil. Soovitav viibetega toetades. Dramaturg nimelt unustas prillid öökapile ja kõrvad Nordica / Adria Airways lennukisse.

"Oota! Mul jäi see lause ütlemata."
"Minu repliik on praegu!!!"
"Appi! Ta tõepoolest EI KUULEGI!"

"Oi! Külli on mulle artikli saatnud! Ei tea, kas Triinu on seda ise üldse näinud," üllatub Mare rõõmsalt.
"Ma vist nägin su tüdrukut üks päev," kõhkleb Aivar, aga Mare teab, et kui kõik puhuvad, siis aetakse lisaväed välja.

"Meil üks bussijuht... Tal peeti ka kunagi buss kinni, et on siin selline üritus - kõik puhuvad!
Bussijuht tegi ukse lahti: "Siis tulge uksest. Ma küll ei taha, et kõik see rahvas minu akna kaudu puhumas hakkab käima.""
Üks proov on veel jäänud. 
Jube hakkab. Ja hirm pole mitte uustulnukate pärast. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar