13 mai 2012

Kodupubliku ees

Kus on Aire? Kus on piletid? Kus on potitekkel? Liim? Õiged toolid? Kruus? Pintsel? ...
"Mis mul teises käes on, kui ma tulen?"
"Kelle käes on vahemärkustega tekst?"
"Kas sellise kohvimasina-kannuga käitegi laval???
"Ma kaotasin kodus kõik kartulikoorimisnoad ära, mis ma kaasa tahtsin võtta."
"Mina pärast peole ei jää. Mul on lapse sünnipäev."
"Jälle? Aravetel alles oli! Kuule, mõtle mingi muu vabandus välja."
"Kellel on patsikummi?"
"Teate, mis mina praegu tegin? Toppisin eesriide alt tossud ukse taha."
"Mina ka!"
"Miks ma tulin? Ajalehte otsima!"
"Kas laual lilled ka on?"
"Ükskord nagu olid."
"Maarja võib lõpus kardinaid kerida."
"Mul on niigi alati tegu, et kummardamise ajaks lavale jõuda!"
"Siis Küllike?"
"Minule sellist tööd ei anna! Ma tõmban viimaks veel eesriide meile kaela."

Merike vajab korduvat elustamist.
Vilistlane Kristiina käib näitlejate toas edu soovimas.
Mare saabub tutvuma tekstiga.
Rahvas koguneb.

Tiit seilab samal ajal Soome lahel.

Arlet poeb puldi juurde, aga nähtavus osutub seal suht kesiseks. Olukorra päästab helimehe absoluutne kuulmine.
Häälekad naerupahvakud. Nagu siis, kui Merlekas on saalis. ONGI!!!


***
Tehtud!

Lilleuputus.
Malle ja Eve poevad õnnitluse järel Sääsküla kappi.

Aire: "Erko ütles, et järelikult MINUL pole käru järel olnud!"
Leo: "Uks tuleb lukku keerata. See jäi silma."
Aire: "Mul käib sneprisse."
Merike: "Kust sul mõte tuli ämber lava ääre peale panna???"
Aire: "Ma pritsisin terve sirmi värvi täis."
Arlet: "Kuidas etendus tundus?"
Mare: "Ma lihtsalt ei jõudnud Kadrit ära imestada. Kõik pisimadki liigutused nii täpselt paigas!"
Küllike: "Mina poleks välja öelnud. Oleksin selle kadeduse endasse surunud."

Tiit saabub.
Arlet, Tiit ja Merlekas räägivad oma lugusid. Ükshaaval ja ühekorraga.
Kroonikul on pliiats ja paber käes, kuid sinna ei teki ainsatki rida. Liiga suur infovoog.
"Diktofoni on tarvis!"
Milleks? Sellist vadinat ei suuda transkribeerida võimsaimgi tehnika, inimetsest rääkimata.

Arlet otsib arvutist koduteed ja värskeid spordiuudiseid.
"Kes võitis, Kalev või Rock?"
Tiit: "Mis ajast šokolaad mängib õllega???"

Tants. Jalgpallimatš. Teatrijutud.
00:00
Hea aeg sünnipäevalauluks. "Kes mai-kuus on sündinud, see tõusku üüülesse..."
Ärkaski.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar