30 mai 2016

Teatrist, aiandusest, põllumajandustehnikast ja paljust muust

Aiatööde aeg on käes. Mare istutab end kohe kõrgele ja kõvale istmele, et oleks lihtsam tõusta.
Küllikesel, kes otsustas, et teeb kõik selle ühe päevaga ära, mida teised on kuu aega nokitsenud, pole peaaegu ühtki valutut kehapiirkonda. Üks on, aga see ei pea pärastisele rattahoidjal kõõlumisele vastu.

Maiustame Mare sain-jälle-vanaemaks-kommikarbi kallal.
Tiit jutustab töökaaslasest, kes tahtis valget kibuvitsa, aga nüüd hoidvat istikuid garaažis, kuni kuufaas õigeks pöörab.
"Ma räägin talle: "See on umbrohi. Istuta või tagurpidi, ikka läheb kasvama.""
Leo jääb mõttesse. Mine tea... "Äkki mõjub võilillele ka? Kaevan üles, ootan kui tuleb vale faas, siis istutan ümber. Ehk kaovad ära?"

Huumoripäevast.
Küllike õhkab, et eide-taadi lood muudab nauditavaks just esitajate õige vanus. See, kui pead rääkides 3x hambaid suhu tagasi lükkama...
"Eriti hea, kui ükshaaval paneks," tögab Viljar.

"Mina näiteks ei oska nalja teha," ohkab Mare.
"Ma näen," ohkab Tiit.
"Turba "Võõra mehe" ajal hakkasin oma nalja peale naerma," meenutab Küllike.
Merikese istmik jäi mulle tulles just nina ette ja ütlesin, et küll Sirlil on sügav lukuauk. Merike vajus kõhuli maha, ma nägin ta nägu ning lihtsalt ei suutnud naeru tagasi hoida."
"Ma pidin püksi tegema," kihistab Merike.
"Mis sul viga. Sa polnud näoga publikusse!"
"Kui ma püksi oleks teinud..."

Mare ja Tiit kiidavad vastamisi oma ukulelesid.
"Pillimäng pole minu jaoks," norutab Küllike. Kolm duuri jutti meelde jätta käib mul ilmselgelt üle jõu."
"Sul mõte ja käed korraga ei käi?" aasib Tiit.
"Eraldi rihmaga?" imestab Veljo. "Oleks samaga, saaks käima panna nagu kombaini."
Proov.

"Kuidas saab tekst nii meelest ära minna?" imestab Mare.
Aire leiab, et enne Kaalepit peaks "Mutte" harjutama.
Mitte peaks harjutama vaid TULEB HARJUTADA!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar