27 aprill 2017

Avandiga eskimomaal

"Mul on Imaveres vaja selle seinamehega rääkida!" nõuab Merike. "Võib pärast ka."

Kolm matkaselli panevad suviseid rännuplaane paika. Seekord otsustatakse olla targemad. Kanda õigeid jalatseid. Osta ainult olulisi produkte.
"Kartuliputru võib osta küll, kui sa jälle kukeseeni korjad."
"Siis peab augustis käima."
"Kukeseeni saab aastaringi!"
Kodukeldrist?

Oleme oma arktilise tripi alguses. Teel sätendavasse pimedusse. Ugalas.
Fotod: Ugala Teater/Gabriela Liivamägi
Teel möödume Tiidust.
Ja Erkost.
Veel ühest Erkost. Õigest Erkost.

Sõidame Paidest välja paljudele tundmatut rada pidi.

Küllike õpib luuletusi pähe.
"Vaata, et sa neid etenduse ajal deklameerima ei hakka!"

"Heasse kohta maja ehitatud," kommenteeritakse tänaval. "Kõik käe-jala juures."
"Teater. Kirik. Kool. Bussipeatus. Veel midagi?"
"SURNUAED!"

Helipuldis lapatakse tekstiraamatut. Teame täpselt, mitu lehekülge pikk see oli.

"Kust ma seda naist tean?"
"Telekas oli... selles saates, noh... Mingi perelaululahing vms... Õed olid. Ja tütar..."
"Kas võis olla, et Kaius..."
"Saiad ahju..."
"No vot! Sellest oleks tulnudki alustada."

"Ma ei lähe enne ära, kui olen teada saanud, millest see valge asi on."
"Kääridega katki lõigatud dermatiin." (Parafiin?)
"Häh! Kile!"
"Sellest saabki naftat ju!"

"Mulle meeldis see koht, et sina oledki see. Seal oleks võinud ära lõppeda. Siis läks lappama."
"Selgituste koht veel päris segaseks ajaski."

"Ma tahan kunagi sellisele mänguväljakule, kus on see köitest püramiid. Tartu servas tean ühte kohta, aga seal olin väärika seltskonnaga."
"Öelnud, et sul vaja ära käia. Sugulaste juures."

Tagasiteel näidatakse "Trepikoda". Ikka kultuurselt koduni välja!
"Ega sa kohe magama ei lähe? Ma tean, sa lähed juba kümnest."
"Täna ei jõua."
"Tead, et tegelt ka, kui inimest kogu aeg unest üles äratad, tekib tal ajukahjustus."
"Mul ei teki."
"Juba kahjustunud?"
"Selleks peab aju olema."
"Mul on kõvaketas."
"Mul on vaeselapse käsikivi."
Otsustame, et Kaarin ei pea koju minema. Mare pakub koolimaja võtmeid. Saab varakult tundideks häälestuda. Merikese eest ahjusid kütta.

Järgmine teatrivõimalus on reedel. Pühapäeval kindlasti. 😍

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar