05 mai 2011

28 000 aakrit

Üllatamine on tore.

"Oota, see on ju juba täna!" jahmus Eda. "Ma... annan tunni jooksul teada."
"Ma tuleksin küll, aga sa tead ju - kuhu ma põnni jätan?" ebales Merike, aga sellel järgnes kohe: "Mul üks mõte on."
"Aga, davai, käime ära!" nõustus Erko pikema moosimiseta.
Eda sõnum: "Tuleeeeen!"
Merikese kõne: "Mis kell ja kus?"
Meeskond komplekteeritud.

"Õigel ajal helistasid. Ma just sättisin end Aravetele minema," sädistas Piret.
Lilled ka olemas.

Kiireks läks. Seda küll. Kui Tiit Alte poleks läheduses seisnud, oleks õige ukse leidmisega pisuke kimbatus tekkinud.

Kõigepealt Rene. See oli lahe vaatepilt, kuidas ta kulmud iga siseneja peale aina kõrgemale kerkisid: "Mis, te olete terve näiteringi siia kokku ajanud?"
Mitte päris. Mahajäetud, ärge pahandage!

Esimene rida. Keskel. Nii lahe!
Ja siis... Appi! Kes see tütarlaps praegu lavale ilmus? Teda ei osanud ma oodata! Mis nüüd saab? Kõik teised on etendusejärgseks kingiks mõeldud tervitussõnumis ära mainitud.

"Annika! Kes teenijannat mängib?" piinan esimesel vaheajal seljatagust naabrit.
"Ma ei tea."
"Rene, kes teenijannat mängib?"
"Ma ei tea."
"Mul oleks ta nime vaja."
"Küsin Mankinilt," lubab Rene vastutulelikult.
Lavastajalt? Kaval.
Vaheaja lõpuks on Rene oma kohal tagasi.
"Nooh?"
"Mankin ka ei tea."
?????

"Sind ja Merikest nägin ma kohe, kui lavale astusin," tunnistab Tiit hiljem. "Aga Erko ja Eda... Kõndisin neil ju peaaegu üle varvaste!" ei suuda Tiit mõista, kuidas osa rahvast nägemata jäi.
"Oli üllatus?"
"Oli."

Ja etendus oli hea. Ainult see meie Tiit - jälle jõi! Ruth oli ometi nii kirglik ja ilus! No on loll mees, ei saa oma kompleksidest üle! :P

Jutuks hea küll. Tegelikult...
Tegelikult oli tore tõdeda, et tuled neljandat korda oma sõpradele kaasa elama ja suudad etenduse ajal täiesti ära unustada, et need seal on Tiit, Merle, Helje, Ruth... Et oled seda juba kordi näinud. Seisad loo sees nagu tapeet, kardin või kellakapp ja näed taktitundetut pastorit, reaalsuse eest põgenevat Bricki, murtud elurõõmuga Suurt Mammat...

Kuidas te pimedusest lavale ilmusite? See oli... müstiline. Võimatu. La-he! Nagu oleks teid kurikaseadjaga kohtadele tõstetud.

Kalllll!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar