24 aprill 2012

Spetsiaalselt Väike-Maarja jaoks!

Hetked, mis (loodetavasti) kunagi ei kordu:
Aime ei saa aru, kus ta asub.
Maiu ei mäleta, kellega ta hetkel koos elab.
Indrek ei adu ümbrust...
Sirli mängib Maiuga peitust. Maiu otsib.
Lavastaja tantsib akside vahel ja teeb nägusid. 
Ühe sirmi maaling läheb vihma käes laiali.
Uks seisab püsti palve jõul.
A: "Kus tassid on?"
K: "Ee... kodus. Kas neid on nii kindlasti vaja?"
A: "Aahah. -Valasin teile kohvi...- Kohvi ka pole." 
K: "Mis siis tassidestki. Võtke vein. Jooge... pudelist!" :P

Kultuurimaja avaldas muljet aknavitraažide, trepivõre ja fuajeeseina kaunistava freskoga. Ja muidugi publik! Esiteks:  rahvast  kogunes mõnusalt palju. Teiseks: kohaletulnud raatsisid ohtrasti naeru lõkerdada. Seda oli südantsoojendav kuulda. :)

Meenutab näitleja Pitk:
"Peale selle, et ma Erkole ette ütlesin ja kärpeid tegime, õigel ajal lavale ei ilmunud... rohkem ei tulegi meelde.
Vaheajast mäletan ainult seda, et mul oli kõht hirmus tühi ja Erko tõi krõpsu. Me sõime Tiiduga need ära. No Erko sai ka natuke.
Kuna ma olin mures, et hr. lavastaja on liiga tõsine, hakkas ta keset etendust puldis tantsima ja lollitama, nii et mul oli raske naeru tagasi hoida.
Ja muidugi see, et akside vahel ei saanud olla, kuna kõik oli saali näha. Istusin siis mingi ääre peal ja riskisin alla sadamisega."

Küllakutse eest tänud Kalevile. Homme Järva-Jaanis. Põõõnev. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar