09 aprill 2014

Ikka veel rõõmsalt

Proov. Lavastaja üritab midagi öelda ja ootab Merikese hingetõmbepausi, mida ei tule ega tule.

Erko ja Küllike tõestavad, et on valdkondi, milles mehed saavad alatasustatud. Ütleme otse: töötavad sentide eest.

Proov ei taha õnnestuda. Tupsu naerab ohjeldamatult. "Ära võimle!" anub ta Airet, aga too on kättemaksuhimuline. "Mida mina pean alati taluma!"
"Ma ei saa niimoodi poole pealt," ahastab ülerõõmustanud Merike.

"On üks lihtne nipp - varem alata ja mitte lobiseda, aga me ei saa sellega nagunii kunagi hakkama," ohkab Tiit.

"Vaatasin, et sa põrutad otse auto katusele," annab Tupsu teksti, mille juurde käib korralik akrobaatikakava.
"Mina juba kaugelt vaatasin..." osatab Aire.

"MIDA sa teed?" oigab Tiit.
"Koer hakkab haukuma, AUH-AUH..."
"Ja kus oli see koht???"

Merike on vaadanud saadet ja teab, et ka kuulsad näitlejad näevad vaeva. "Komöödiat ei ole üldse lihtne teha. Kõigepealt käibki üks ihhihhii ja ahhahhaa. Naerad end tühjaks ja siis tuleb tuim andmine. Seepärast... pole siin midagi naerda. Seda enam, et see pole komöödiagi!"

"Nii et naera end tühjaks!" palub Tiit.

"Ma lasen püksi varsti!" ei rauge Merikese rõõm.
"Ma ka. Aga mitte praegu. Ma lasen etendusel," tähendab Tiit.

Teiste lust ei sega Küllikese elurütmi. Kell on vist üle üheksa?
"Vaata, kus meie Marta peesitab. Kuhu külili kukub, sinna jääb," pilkab lavastaja, aga leebub ja lõpetab proovi. Ei lase peategelasel piinelda.

Etenduseni on jäänud... neli? N E L I??? proovi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar