12 veebruar 2013

Vastlad. Naised ilusad ka punase veinita

Koguneme kella kuueks. Et oleks valgem kelgutada. Oli või? :D :D :D
Küllikesel on kaasas ...ee... lumepaat? Õhkkelk? Puhkkelk? Rõngaks on ta igatahes liiga kolmnurkne.
Esimesena laskub sellega kõige julgem: Romi.
"Paned silmad kinni ja üldse pole hirmus!" soovitab ta.
Selgub, et ka avasilmi on sõit ihule mahe ja turvaline.

Merike siiski keeldub. Eelmine vastlapäev veel liiga selgelt meeles.

Erko puikleb ka, aga kui viimaks suudame ta nõusse saada, klammerdub mees kelgu külge ja kihutab vaimustunult mäest alla ning üles. Otsustame, et meie teiste jaoks on vastlasõidud sellega otsas.
Rahvamajas ootab meid kandikutäis maailma kenamaid ja maitsvamaid kukleid.
Joome teed ja arutame jooksvaid küsimusi.

"Arlet tahab, et sa talle etenduse kohta infot saadaksid," meenub Airele. "Ma pikkuse juba ütlesin. 22 lehekülge... Huvitav, millal ta kapi ära viib?"
"Ma panen kirja kappi!" pakub Küllike.
"Kui tahad täpsemat infot, siis - kiri on kapis!" muheleb Tiit.

"Mis me stripimuusikaga teeme? Vahetame ära?" muretseb Küllike.
Osa rahvast ei tea, mis lauluga tegu. Ainus inimene, kes oskab seda esitada, on Aire.
"Laulan kui inglikoor," tunnustab ta ennast. "Nagu jumal juhatab!"

"Mul on etenduse pärast mure," ohkab Küllike. "Ei taha ju kedagi naerualuseks teha..."
"Aga paraku..." muigab lavastaja.
Stripp teeb muret.

"Tartlased õpetavad striptiistantsu!" meenub Airele.
"Ja Ülo on... Tartus!" Milline suurepärane kokkusattumus!

"Kui ma kodus läbi tantsisin..." meenutab dramaturg umbkaudset ajakulu.
"Reedel pikapäevarühmas harjutame!" arvab Merike ja tonksab kõrvalistujale külge.
"Mul on plaat ka! Aga üleval pole nii palju ruumi."
"Mis ruumi teil vaja on? Ega te hobuste traavivõistlusele lähe!" tõreleb Tiit.

"Merike, ma ei tule sinuga järgmisel aastal matkale!" ähvardab togitu.
"Arvesta, et laual mina enam ei maga!" bravuuritseb Merike.  "Ja oma telk unusta üldse koju!"
"Mul vähemalt oli telk!"
"Mul oleks ka olnud, kui ma oleks teadnud, kus ta on!"

Loeme teksti läbi ja võtame aega. Täpselt oma osa ajaks jõuab kohale Maarja.

Vaatame aja üle. Pole paha!

Maarja ja Aire lubavad Ambla näitekasse üle minna.
"Ongi hea! Saadame noored ja ilusad jalust ära!" rõõmustab Küllike. "Pääseme ise taas pildile!"
"Kuhu me läheme?" ei saa Merike hästi aru. Noored ja ilusad? Muidugi. Tundub, et Küllike üksi jääbki.

Neljapäevani!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar